Monday 19 March 2012

Bianchi cafe in Stockholm

When I was in Japan, I had a Bianchi bicycle. I would put my dog in the basket and take her to komazawa park everyday.
Well I left my bicycle in Japan, it was such a cute one, so I miss it a lot, but this time when I was in Stockholm, I went to Bianchi cafe. Everything was the Bianchi colour "pepper mint green"
It Reminded me of my Tokyo life, as most of my friends had a Bianchi or Peugeot Bicycle. We used to cycle there after midnight to Bowery Kitchen, eat drink and talk all night long. Good old days!











東京にいた頃はBianchiの自転車に乗ってました。犬をバスケットに入れて駒沢公園に毎日行ってたな。日本を離れた時に自転車は置いてきてしまったけど、とても可愛い自転車だから今も恋しい。
でもこの間ストックホルムに行ったときはBianchi cafeに行って来たけど、すべてBianchiカラーのペパーミントグリーンでかわいかった。しかもビュッフェスタイルのカフェでランチは取り放題。
東京の友達もみんなBianchiかPeugeotの自転車に乗っていて夜中によくバワリーキッチンに行って食べて飲んで朝まで話し込んでたなと言うのを思い出して東京の生活がちょっとだけ恋しくなった。

このカフェに行った時にもまた
WEEKDAY刺繍デザインドレスを着てます。(一目惚れだったので買って一度部屋に戻ってすぐに着替えた)この日はまだ寒かったので上から薄手のニットを着てスカート風にですが。
アイボリーカラーでコットンのダブルレイヤーになっていてサイドにポケットもついたコットンワンピ。ちょっぴりロマンティックだけど、そうなりすぎないのがWEEKDAYマジック。
お洗濯も簡単だから汚れも気にせず仕事にも着ていってます。
サイドにポケットもついててかわいいです。こういう服を着ると春だなーという気がします。



No comments:

Post a Comment