Thursday 22 March 2012

Design hotel in Madrid

When I was in Madrid lat month,we stayed at such a lovely design hotel"hotel silken puerta america"
12 different floors, 12 ways of understanding the architecture and the design. A hotel that is unique in the world.You pick the room from the photos of the rooms on I- pad, took 15 mins to decide which room to take!
We picked the one designed by Japanese architecture Arata Isozaki.










There are 3 bang and olfsen's phone in our room, one in bathroom, one by the bed, one on the desk!





12 different different lobbies.
the bar in the ground floor, the bar stuff were so nice, we were there every night!


先月マドリッドに行った時に泊まっていたホテル、hotel silken puerta america
12フロアあるのだけど、すべて違う建築家がデザインしています。
ホテルについてiPadの写真から部屋を選ぶのだけど、色んなのがあって難しい。
私たちは日本の磯崎新さんのお部屋を選んでみた。
ちょっぴり和、でも斬新で素敵なお部屋でした。広さもたっぷりとしていて快適。なぜかbang&olfsenの電話が部屋に3つもあったよ。
各階のフロアも全部デザインが違っていたのでたまに寄り道してデザインを楽しみました。
1階にあるバーもとっても素敵で結局毎日街から帰って来たらそこに寄って飲んでました。

マドリッドの空港と街の間くらいにあります。ホテルから街に出るにはバスか地下鉄で5分から10分なので、空港からタクシーでも15ユーロくらいで便利な場所にありました。
もしマドリッドに行く予定がある方は是非ここに泊まってみてほしいな。

ところでショッピングカートの調子が悪かったのですがただいま通常に機能しておりますので、ご注文の際は通常でご注文頂けます。わざわざメールにてご注文頂いた方お手数をおかけしました。



No comments:

Post a Comment